Veel gestelde vragen
Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen kan via Mollie. (Nederland)
Kan ik mijn product ook afhalen?
Ja, het is mogelijk uw bestelling gratis af te halen op ons bezoekadres op de door ons aangegeven dag en tijdstip. Afhalen is enkel op afspraak mogelijk.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het gewicht van uw pakket.
Leveren jullie ook aan het buitenland?
Wij leveren op dit moment alleen in Nederland.
Is de levertijd afhankelijk van de betaling?
Na betaling met Mollie verzorgen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 5 werkdagen te verzenden/ klaar te hebben om af te halen.
Kan ik grote aantallen bestellen?
Uiteraard is dat geen probleem, u kunt vrijblijvend contact met ons opnemen via ons contactformulier om uw offerte op te vragen.
Moet ik voor bestellen een account aanmaken?
Nee u hoeft geen account aan te maken om bij ons te bestellen. Voordeel van een account aanmaken is dat u niet opnieuw uw gegevens hoeft invoeren en een herhaalbestelling kunt doen uit uw bestelgeschiedenis. Zo heeft u in één klik uw favoriete producten bij de hand.
Help! Ik heb een verkeerd produkt ontvangen, wat nu?
Mocht het onverhoopt zo zijn dat u een verkeerd product heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Wanneer u een ander product heeft ontvangen dan u heeft besteld, dan zullen de opnieuw gemaakte verzendkosten worden vergoed. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld en wilt retourneren, betaalt u wel de verzendkosten van het retourneren. (uitgezonderd voedingsmiddelen, welke niet kunnen worden geretourneerd. Vanwege het bederven of beperkt houdbaar zijn van het product.) Wanneer Uw Online Dierenvoeding een voedingsmiddel verkeerd aan u geleverd heeft zullen wij voor een passende oplossing zorgen.
Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?
Mocht uw bestelling niet compleet zijn, verzoeken wij u ons bij voorkeur een melding te maken via ons contactformulier met een beschrijving van de ontvangen en ontbrekende producten, onder vermelding van uw ordernummer.
Ik wacht al een lange tijd op mijn bestelling, wat kan ik doen?
Als de bestelling na 5 werkdagen of langer, na verzending door ons, nog niet heeft ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. U kunt Uw Online Dierenvoeding een mail sturen: info@uwonlinedierenvoeding.nl
Wat doet Uw Online Dierenvoeding met mijn gegevens?
Wanneer u een account aanmaakt worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Uw Online Dierenvoeding. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken absoluut geen gegevens aan derden.
Advies nodig of wil je iets weten over een product?
Neem contact met ons via ons contactformulier. Wij streven er naar binnen 3 werkdagen te antwoorden.